Välkomna!


- Trolling
- Skåne
- Ivösjön
- Östersjön

Här kan ni följa våra & andras fisketurer. Vi uppdaterar ibland direkt från båtarna och det som vi inte hinner med där fixar vi till när vi kommer hem.

FK custom. Det är min sida på Facebook för mina airbrushprojekt. Målar mestadels trollingbeten på hobbynivå och för att jag tycker att det är roligt. Gå in och gilla sidan vettja! Knapp finns till höger.




AKTUELLT:


tisdag 12 maj 2009

Trollingträff...


På lördag är det dax för "den lilla" av de 2 trollingträffarna vi har hemma i sjön. 17-19 båtar verkar det bli denna gången. Ska bli riktigt skoj. Den andra tävlingen som är mer på höstkanten slog vi nytt rekord förra året med ca 65-66 båtar har jag för mig. Kul med visat intresse.. Nu på lördag är det mest en såkallad "träff" där det bara är folk från bygden som är med! Men det är minst lika kul!..Hoppas på bra väder nu med bara. OBS: Bilden är från samma tävling fast från år 2007 då vi kom på 2:a plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar