Välkomna!


- Trolling
- Skåne
- Ivösjön
- Östersjön

Här kan ni följa våra & andras fisketurer. Vi uppdaterar ibland direkt från båtarna och det som vi inte hinner med där fixar vi till när vi kommer hem.

FK custom. Det är min sida på Facebook för mina airbrushprojekt. Målar mestadels trollingbeten på hobbynivå och för att jag tycker att det är roligt. Gå in och gilla sidan vettja! Knapp finns till höger.




AKTUELLT:


tisdag 21 juni 2011

Hmm? Hjälp?


Ändrade min email adress här på blogger för ca ett halvår sedan. Märkte sen att alla inläggen jag gjort ¨innan¨ dess har försvunnit. Inte helt men bilderna är borta. Endast texten som står kvar. Är det någon som kan förklara varför? Jag förstår att jag inte kan få dit bilderna igen men hade varit kul att veta varför (ifall man skulle behöva byta email igen). Som tur är så sparar man alla bilder på fler ställen :D Hade blivit väldigt tacksam för en liten förklaring.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Hej,
    (skrev lite fel i första messet).

    Det kan vara så att bilderna relateras till användaren (identifieras av email) och tas bort när denna ändras. Eller så har bildens adress ändrats och bilden visas därmed inte, har blogger support?

    mvh
    Olzone

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack för svar! Hehe ok. Ja, funderade också på det. Men borde inte texten med försvunnit då? Men det andra alternativet kan nog stämma. Jo, dom har ¨blogger help¨. Men man ska försöka hitta sitt fel i en lista. Hittar ingen mail support direkt...

    SvaraRadera