Välkomna!


- Trolling
- Skåne
- Ivösjön
- Östersjön

Här kan ni följa våra & andras fisketurer. Vi uppdaterar ibland direkt från båtarna och det som vi inte hinner med där fixar vi till när vi kommer hem.

FK custom. Det är min sida på Facebook för mina airbrushprojekt. Målar mestadels trollingbeten på hobbynivå och för att jag tycker att det är roligt. Gå in och gilla sidan vettja! Knapp finns till höger.




AKTUELLT:


tisdag 24 februari 2009

Gäddfiske i karlskrona skärgård....


Några år sedan. Lite gäddfiske. Vi tog bilen mitt i natten och körde upp till karlskrona. Där vi sen sov i bilen fram tills klockan 05:00. Sen bar det av med gummibåt ut i skärgården. Det genererade inte i så mycket fisk men underbart gött väder var det. Alex halkade på en blöt sten och gled ner i det då ganska så kalla vattnet och jag skrattade så jag fick kramp. Han såg ut som en strandad val!

4 kommentarer:

  1. Skrattar… kan se det framför oss. Men…skrattar bäst som skrattar sitt.
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Det är så sant så det ni skriver :D. Därför har jag bestämt att jag alltid ska gå med en flyt ring runt midjan bara för att vara på den säkra sidan :P

    SvaraRadera
  3. Haha kan också se det framför mig...Men fredrik jag ska köpa ett par armpuffar till dig på jobb :P rosa eller blå?//ellis

    SvaraRadera
  4. Alltså rosa hade ju suttit fint, Passar mina extrema triceps... =P

    SvaraRadera